Kitap Alışverişi #1

00:00


Merhaba!

Bu blogu açalı epey zaman olmasına rağmen yazı girmeyi yetiştiremedim. Aslında çok severek ve isteyerek açtım fakat pek aktif olamadım neyse bundan sonra elimden geldiğince olmaya çalışacağım. Gelelim asıl olayımıza yaniii kitap alışverişime! Aslında düzenli olarak kitap alırım fakat nedense bugüne kadar buraya yazısını giremedim. Bu sefer alışverişimi D&R'ın internet sitesinden yaptım. Genelde kitaplarımı internetten alırım çünkü çok cazip fiyatlara iniyorlar ve dayanamıyorum resmen gözüm dönüyor :)


Türk Kızının 50 Tonu: Blog yazılarını ve kitaplarını (Mualla'ya Sor hariç) severek okuduğum, takip ettiğim için kitabın çıktığını duyurduğu zaman siparişini verdim! Daha bugün elime ulaştı. Bu siparişte ilk olarak okumak istediğim kitap oldu. Bakalım Pinkfreud'umuz bu sefer bize nasıl bir hikaye hazırladı.  Normal satış fiyatı 19.00TL fakat ben 12.35TL'ye satın aldım.


Alacakaranlık Yaşam ve Ölüm: 10. yıla özel olarak tekrardan yazılan bu kitabı bekliyordum fakat Epsilon çevirdiği halde haberim olmamış. Şans eseri kitaplara bakarken gördüm. Kitaptaki karakterler tam tersi olarak çevrilmiş yani Bella artık erkek ve Edward'da kız! Karakterlerin ve özelliklerinin tam tersi olarak yazıldığı söylendiği için çok merak ediyorum.  Normal satış fiyatı 35.00TL fakat ben 23.80TL'ye satın aldım.







You Might Also Like

0 yorum

Popular Posts